Wizerunek w Twojej firmie Czy ktoś normalny lubi być lekceważony? W pracy, w rodzinie, w szkole, wreszcie we własnej firmie inni ludzie patrzą na Ciebie, może słuchają, oceniają, wyrabiają sobie o Tobie opinię, komentują Twoje zachowanie, odnoszą wrażenie, że jesteś uosobieniem pewnych cech. Mówisz, że nie masz wpływu na to, co inni myślą na Twój temat. Ale czy na pewno? Jeśli prowadzisz firmę, prawdopodobnie masz 2 fronty, które Cię będą oceniać - klienci zewnętrzni i klienci wewnętrzni. Najczęściej słyszę : "Jesteśmy zbyt małą firmą, by inwestować w wizerunek, nie stać nas" lub "Jesteśmy zbyt dużą firmą, mamy dobrą sprzedaż, zarabiamy, nie nadążamy z realizacją zamówień, szkoda nam czasu, nie jest to dobry moment, nie chodzi tylko o pieniądze, tylko po co ulepszać coś, co się jakoś kręci?" No właśnie, żaden moment nie jest dobry by wydać pieniądze na marzenia Radomyskiej. Ok, a jakie są te marzenia? To może się wydaje głupie, ale moje marzenia doty
Kreowanie wizerunku to znajdowanie dzień po dniu coraz lepszych rozwiązań na pokazanie Ciebie i Twojej firmy całemu światu, możesz nad tym pracować, możesz udawać, że to nie jest twoja bajka. Pomagam tym, którzy wiedzą, że potrzebują i tym, którzy jeszcze tego nie wiedzą, z taką różnicą, że Ci ostatni drożej płacą, bo potrzebują więcej czasu. Połowa sukcesu to odpowiednia wiedza, jak Twój klient odbiera Twoją firmę.