To, co jest istotne dla Ciebie, szefa firmy, zawiera się w pytaniu: Jakie cechy sprzyjają korzystnej opinii klienta na temat świadczonej przez Ciebie usługi? Interesujące są te zmienne, nad którymi możemy świadomie popracować, tym samym stale podnosząc jakość usług. 1) Umiejętności z zakresu budowania wizerunku, 2) Komunikatywność, 3) Pozytywne nastawienie, 4) Umiejętności naturalnego inicjowania, podtrzymywania i kończenia kontaktów, 5) Autentyczne zainteresowanie potrzebami klienta, Umiejętność ich diagnozy utrzymania na nich koncentracji, 6) Wyrażanie szacunku dla klienta. Osoba, która jest w oczach klienta wiarygodna jako profesjonalny pracownik Twojej firmy jest w stanie być doskonałym ambasadorem sprzedawanych przez Ciebie towarów i usług. Wzbudzając zaufanie u współpracowników i odbiorców, budując relacje biznesowe, przyczynia się do budowy pozytywnej opinii o Tobie i Twojej firmie. Niektórzy zapominają o tych ważnych sprawach. Goniąc za no
Kreowanie wizerunku to znajdowanie dzień po dniu coraz lepszych rozwiązań na pokazanie Ciebie i Twojej firmy całemu światu, możesz nad tym pracować, możesz udawać, że to nie jest twoja bajka. Pomagam tym, którzy wiedzą, że potrzebują i tym, którzy jeszcze tego nie wiedzą, z taką różnicą, że Ci ostatni drożej płacą, bo potrzebują więcej czasu. Połowa sukcesu to odpowiednia wiedza, jak Twój klient odbiera Twoją firmę.