Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z marca 19, 2017

Oczekiwania klienta na co klient zwraca uwagę?

To, co jest istotne dla Ciebie,  szefa firmy, zawiera się w pytaniu:  Jakie cechy sprzyjają korzystnej opinii klienta na temat świadczonej przez Ciebie usługi?   Interesujące są te zmienne, nad którymi możemy świadomie popracować, tym samym stale podnosząc jakość usług.   1) Umiejętności z zakresu budowania wizerunku, 2) Komunikatywność, 3) Pozytywne nastawienie, 4) Umiejętności naturalnego inicjowania,  podtrzymywania  i kończenia kontaktów,  5) Autentyczne zainteresowanie potrzebami klienta, Umiejętność ich diagnozy utrzymania na nich koncentracji,  6) Wyrażanie szacunku dla klienta.       Osoba, która jest w oczach klienta wiarygodna jako profesjonalny pracownik Twojej firmy jest w stanie być doskonałym ambasadorem sprzedawanych przez Ciebie towarów i usług.       Wzbudzając zaufanie u współpracowników i odbiorców, budując relacje biznesowe, przyczynia się do budowy pozytywnej opinii o Tobie i Twojej firmie. Niektórzy zapominają o tych ważnych sprawach. Goniąc za no